Inget speciellt direkt.

Nu är jag hemma från en ganska så vanlig dag på mitt absoluta favoritställe - skolan. Eller inte. Idag hände inget speciellt och vi slutade ganska tidigt så det var skönt. Jag har varit hungrig hela dagen idag nästan. Det började efter första lektionen och i slutet på sista lektionen blev jag hungrig igen. Det var mysko för vi hade liksom bara en lektion efter lunchen... Heh. Jag ska strax gå upp och göra en kopp te och käka en macka. Fast förresten kom jag just på att mamma bad mig köpa bröd efter skolan idag och det glömde jag så det finns inget bröd att göra mackor av. Jag kanske kan baka nåt. Typ scones eller nåt. Jag har varit jättesugen på att baka hela dagen. Cocosbollar eller kladdkaka. Fast jag har träning halv fem idag så jag hinner nog inte baka innan dess. Baka får jag göra någon annan dag. Nu ska jag gå upp och läsa Harry Potter. Jag har precis börjat på femte boken. Den äger.

/Agurt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0