Bara för att jag är coolare än mina braller.

Åhå. Jag känner mig just nu helt igenom totalt lyckad. För det första; jag kom upp klockan 05:20 då väckarklockan ringde, mötte Lisa utanför mitt hus och sen så sprang vi till klockan 06:00. Då gick jag och la mig och läste Harry Potter. För det andra; Jag gick upp igen klockan 06:30, duschade, blötte håret (håret hade liksom lagt sig som en hjälm runt mitt huvud och det lockar sig när det är blött) och kom på att jag hade glömt min fotograferingslapp hemma hos pappa. Ringde pappa medans jag åt frukost. Lyckades övertala honom om att han ska komma och hämta mig och skjutsa mig och lappen till skolan. För det tredje; Jag är klar med allt, till och med sminkningen och packningen av väskan och nu sitter jag här (med hår som är torrt!) och har ytterligare 6 minuter på mig tills pappa kommer att tuta utanför. Jag är verkligen så otroligt megaball, om jag får säga det själv. Kanske blir det här första gången då jag kan bli bra på ett skolfoto. Kanske.

/Agurt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0