Alla dagar borde vara bra dagar.

Vissa dagar när nästan allt bara är helt sjukt dåligt har jag lust att göra något brutalt. Typ att klippa av mig allt mitt hår. I dag har varit en sån dag. Kände verkligen för att göra något sånt när jag kom hem. Men jag lät bli. Det var tur tycker jag nu dåra. Istället ska jag begrava mig under två filtar, göra en kopp te och äta något riktigt gott. Sen ska jag ligga på madrassen på mitt golv som nu är min tillfälliga säng innan min kära 1,40-säng från IKEA anländer, och så ska jag läsa Harry Potter. Jag är lite efter. Alla har ju typ läst böckerna för x antal år sedan men nu är jag i alla fall inne på fyran. Sen ska jag läsa femman och sen ska jag gå och se femman på bio. Om den fortfarande går då vill säga, annars ska jag tvinga nåt Harry Potter-freak (Carro, Emma eller Helena) att hyra den med mig. Harry Potter får mig att må bra. Harry Potter äger.

/Agnes. 

Dagens bästa:
Dom som inte har något positivt till dig behöver du inte.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar; Jag vet, du borde se den först som kommer gå. Jag har sett den förut och den är riktigt bra faktiskt, lita konstig med rolig. SE DEN!!

2007-09-07 @ 16:14:57
URL: http://lisua.blogg.se
Postat av: Lalla

men aaaw. men ... aaaw.

2007-09-07 @ 18:09:59
URL: http://dagismockasin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0