Våra grannar har skaffat ett trumset.

Att bo i radhus är mysigt på många sätt. Ja, men när grannarna får för sig att skaffa ett trumset (efter att det har tröttnat på elbasen) så önskar jag att vi bodde i villa. Varje dag när jag kommer hem och när jag går och lägger mig känner jag hur det dunkar i hela huset och det låter som 30 elefanter som springer omkring därinne. Jag hoppas att han tröttnar snart, annars kanske jag smyger dit mitt i natten och bär ut det. Fast bara kanske.

Och så en kort uppdatering ifrån helgen. Vi, Rotebro IS F 93, kom på delad 5:e plats av 20 stycken lag. Det var helt okej, men vi förlorade sista matchen på straffar så det var inte så kul. Surt, alltså. Fast jag var inte sur så länge... Bara tills jag kom hem till Lisa och badade i hennes nya utomhus-bubbelpool. Det ägde.

Puss och snusk.
/Agness.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0