Tidsfördriv..

Jag är hemma idag igen och jag har inget att göra. Har läst ut min bok och jag orkar inte sätta på någon film så jag kopierade en sån där rolig lista.. heh. Men du behöver inte läsa om du inte vill. Jag är så himla snäll av mig.

Allmänt:
Vem är snyggast i världen: Jag, haha.
Ska bli skoj: Att åka till V-ås med sparkaboll-laget.
Ska inte bli skoj:  Öhm. Alla prov vi ska ha.
Önskar att jag var bättre på: höjdhopp. Och på att städa.
Vad saknar du: Eh.
Humör just nu: glad
Längd: 168,5 cm (egentligen bara 168 men det låter bättre med den där halva centimetern också).
Byter gärna garderob med: Mary-kate Olsen (fast det vore bortslösat med pengar eftersom hon har typ x antal storlekar mindre än mig, haha).
Mitt rum kan beskrivas som:  en säng, inget annat får plats.
Mig själv med tre ord (just nu): sjuk, glad, godissugen.
Jag tränar: ibland. Fotboll dåra. Och ridning en gång i veckan om det räknas.
Jag ville bli när jag var liten: konstnär. Och sen kock. Och sen krögare.
Något jag absolut inte äter: typ lever. fast det har jag aldrig smakat. Men jag har smakat kycklinghjärta och det var det vidrigaste jag ätit.
Kläder just nu:  myys.
Vad sa du senast: Ja, det gör vi. hejdå.
Hur många kuddar sover du med: 3
Spelar du något instrument: jäpp.

Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: Japp. Alltid.
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jäss.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Massor... 8 kanske.
Är du kittlig: ibland.
Snarkar du: heh.
Rädd för insekter: näj. bara bromsar och fästingar.
Äckligaste insekten: tja, jag får väl svara bromsar och fästingar där då.

Det här är jag bra på: skratta. Säga dåliga skämt och böja yttersta delen av långfingret, haha.
Vad vill du jobba som: kanske någongting med inredning. Eller design. Eller journalist eller författare.
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: Njäe..
Gungar du på stolen: nej. Men jag var beroende av det för typ 5 år sen. Sen blev jag nageltuggare.
Vilken hand håller du gaffeln i: Det beror på vilken maträtt det är, haha.
Gillar du att sjunga: Jass. Fast jag gör det nästan bara i skolan och när jag är hemma och ingen höör, haha.
Anser du att du är stark: Jäss. Det är min grej.
Använder du knark: inte vad jag vet.
Smink: oftast.
Vad använder du för skor just nu:  höststövlar.

Antingen eller..
Kaffe, te eller inget: Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Stökigt eller välstädat (hemma): hemma hos pappa är det alltid prydligt (å, vilka ord jag besitter) och hemma hos mamma tvärt om. Det ligger grejer överallt.
Chips, morötter eller godis: godis. Fast jag borde svara morötter eftersom jag och Linda har hälsomånad.
Pizza eller hamburgare: Pizza. Fast jag tror att jag och Linda bestämde att det inte ingick i vår hälsokost.
Bio eller promenad: Beror på med vem och båda.
Byxa eller kjol: Både och.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Morgon- eller nattmänniska: Natt. Eller får man säga dag?
Sparare eller slösare: Slösare. Tyvärr. Eller det kommer i perioder. Just nu är jag en bra sparare men så fort jag hittar något jag vill ha så tar pengarna slut. 

Senaste person som:

Du pratade med: Mamma.
Du gick på stan med: Karro, Helena, Nadine, Kajsa, Louvisa och Alessia. Fast jag får väl säga Karro för vi var sist kvar. 
Du skällde på: Jag skäller inte så ofta. Jag lämnar det åt hunden.

Senaste:

Låt du hörde: Atombomb - Håkke Hell.
Film du såg: Eva och Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko, haha.
Mat du åt: Jag åt två mackor till frukost, fast det räknas kanske inte så blodpudding till middag igår.
Kram: mamma
Puss: lilla Hannes.
Resa: Ööh. Om bussresor till skolan räknas såå... Men annars, öhm, till Åland eller till Dalarna.

Favorit:
Låt just nu: Allt med Håkkan Hell.
Årstid: Sommar!
Maträtt: Potatis och purjolöks-soppa.
Film: Titanic. Eller chocolat-filmen. Eller stolthet och fördom, fast det är ingen film, det är en tv-serie.
Serie: Desperate housewives.
Färg på kläder: svart, vitt, blått och aprikos.
Plagg i garderoben just nu:  gillar det mesta
Bok: Ehm. Hur kär får man bli? och kanske... Eragon. Och Harry Potta. Haha.

/Agurt.

Kommentarer
Postat av: ^^

AGNES! jag befaller dig att bli frisk!

2007-10-13 @ 18:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0