Subway och hårspray.

Så. Idag efter la escuela begav sig jag och Linda till Väsby centrum för att sätta upp plancher för höstkonserten och för att fixa sommarjobb. Vi har tänkt oss att jobba på Subway för Lindas kompis kompis jobbade där i somras och fick tydligen jättebra betalt. Subway-mannen sa att jag var jättelik hans kompis i Paris och sen fick vi fylla i en kontaktlapp. Efter ett tag kom han tillbaka och när han såg att jag hette Agnes såg han först jätteförvånad ut och sen sa han att kompisen i Paris också hette Agnes. Spooky. Kanske jag har min själsfrände i Paris. Hur som helst skulle Linda sen klippa sig och då gick jag in på H&M. Orkade inte prova något men en hårspray inhandlades i alla fall och sen så blev jag akut sugen på en risifrutti så en sådan inhandlades också.
Snart ska jag och Emulen åka och rida och sen så blir det till att mysa framför Idol.

/agnes.

image30
Höstis.

Kommentarer
Postat av: Palle

vässta mysigt att jobba där! ^^

2007-10-26 @ 20:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0