Spiiiderpig.

Nu sitter jag här vid datorn, uppenbarligen.. Jag har inget speciellt att skriva så jag kan ge er en intressant upplysning. Den här helgen har jag ätit 14 mandariner och druckit 9 koppar te. Snart ska jag dricka min 10:onde. Det är ganska duktigt gjort tycker jag själv.
Idag kom skolfotona. Eller ja, de kom nog i fredas antar jag, men de kom till pappa och jag orkade inte cykla dit  förrän idag. Jag blev helt okej. Inte jättebra, inte jättedålig. Helt okej, som sagt. Jag ska försöka se om jag kan få på min skrivare/skanner/kopiator. Det är inte säkert, ibland vill den inte starta, och om man nu får på den så är det inte säkert att den är sammarbetsvillig. Nästan alltid när man ska skriva ut något så står det FEL med stora röda bokstäver, men man upptäcker aldrig några fel. Och då när man ger upp och trycker på Stäng av så står det ARBETE PÅGÅR - STÄNGS NER NÄR DET AVSLUTATS och då blir man glad och tänker att jamen då funkar det ju i alla fall men efter ett tag så står det FEL igen och så fortsätter det. Det brukar sluta med att man får rycka ut väggsladden och att man inte får något utskrivet. Men nu ska jag i alla fall prova min tekniklycka.. Åhå, det funkade! Ballt, alltså. Bara därför ska jag lägga upp dem här. Eller ja, i alla fall klassfotot. Ensamfotot blir lite pinigt.
   
Idag har jag annars haft fotbollsträning, rensat ut lite ur mitt gamla rum och sen har jag, Elin och Korven kollat på Simpsonfilmen. Den var kul. Jag sjungit spiderpig-låten hela tiden sen jag kom hem. Haha.

/Agurt.


Kommentarer
Postat av: lalla

detdär klassfotot vill jag slå. jättehååååårt

2007-10-10 @ 21:13:13
URL: http://dagismockasin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0