Som den bloggaren jag är.

Det blir längre och längre mellan inläggen, men jag orkar inte blogga. Fast nu tänker jag faktiskt skriva ett inlägg. Fast vänta, nu ringer min mobil. Det är min bästiga ringsignal med Jarl Kulle. Den äger. Det var Elin som ringde. Hon är på väg hit så nu kan jag visst inte skriva så mycket i alla fall. Jag skriver imorn istället. Japp, det gör jag och så lägger jag upp bilder på mitt nya rum, för nu har jag hittat kameraladdaren (jag snodde Emmas).
Idag hade vi öppet hus i skolan. Det var helt okej faktiskt och sen så är vi ju lediga hela måndagen. :) Nu kommer Elin.

Puss och kram skummbanan.
/Agurt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Neej men shitt vad bra du är som skriver! Applåder!
pussochkram

2007-10-07 @ 13:37:07
URL: http://emzh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0