Rådjur är fruktomaner.

Lite extra tid på mig nu medan jag äter frulle. Så jag tänkte skriva ett litet inlägg. Igår var Karoläjna hemma hos moi och vi gjorde jättegoda pannkakor med banan. Och så pluggade vi. Faktiskt. Även fast det aldrig blir så att man verkligen pluggar när man har bestämt att göra det så gjorde vi det igår. Så nu har jag megakoll på allt som har med basnäringar och blodomlopp och hjärtats beståndsdelar och ja... Sånt där.
Idag.. om exakt 47 minuter så har jag utvecklingssamtal. Det går nog bra. Vi har fått alla "kommentarer" från lärarna och det var väl ganska bra alltihop. Fast so-Anna och engelska-Stintan tycker att jag ska räcka upp handen mer.
Om ni vill veta så äter jag just nu en russinmacka med ost och smör på och så dricker jag en kopp te. Snart ska jag springa ut på trädgården och skaffa mig ett äpple också. Det känns lite som att bo i fruktaffären. Och i en djurpark på samma gång. Det står just nu ett rådjur och äter på några äpplen (äter rådjur äpplen?) som ligger på marken och så ligger det en hare vid ett träd. Och så var det två rådjur, jag såg fel. Hehe. Nej,  men herre. Det står 5 rådjur på vår tomt. Rekooooord. Haha. Och alla rådjuren äter äpplen.

Nu ska jag bege mig till la escuela.
/Agnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0