Kompensationsledigt för Öppet hus.

Idag har jag då varit ledig. Jag och 16 andra från min klass (plus min mamma också, heh) var först och klättrade. Det var kul, förutom att jag nu har jag jätteont i mina armar och ben. Fast ont i benen har jag nog mest för att jag gick runt 5 timmar i stan efter det. KlättringsHarry var förövrigt väldigt söt. Efter klättringen åkte jag, Karro, Helena, Alessia, Kajsa och Louvisa in till stan. Nadine kom också efter ett tag. Först gick vi och åt på McDonald´s och sen gick vi ut och hade skoj med våra gula McDonald´s-ballonger. Det ägde. 
Idag har jag köpt 1 par svarta höststövlar, ett par gråa strumpebyxor, en mössa och ett par vantar. Hade egentligen velat köpa en klänning också men hittade ingen fin. Om några timmar ska jag på fotbollsträning. 
Och så måste jag bara meddela att jag älskar Håkan Hellström.

Tjooo.
/Agurt.

Kommentarer
Postat av: Katja

Jaaahg har alltid velat klättra. det låter sååå kul. :P Mohahaha Hehe
Aja, Jag vill ocksåååå ha nya höststövlar!!! :'( Buhääää!!! Hehe
Puss puss

2007-10-09 @ 19:42:22
URL: http://kattjis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0