Osocial var namnet.

Superlugn dag idag. Har mest varit hemma och läst och skickat typ 50 sms till Kajsa som befinner sig i Lilleputtarnas land (Småland). Sen ringde Emulen och frågade om jag ville hänga med ut och springa. Det ville jag ju egentligen inte men jag har inte tränat  på säkert två veckor så jag tvingade mig ut i alla fall. Och nu efteråt känns det ju bra, haha.
Ikväll ska jag bara vara hemma. Kan ju ringa nån men jag känner faktiskt bara för att ligga hemma och ta det lugnt. Mamma ska ut på nånting och jag ska bara slappa, ta en jättelång dusch, laga något gott till mig själv att äta och sen ska jag bädda ner mig framför tv:n. Kanske läsa lite också. Och nej, jag har inte åldrats typ 50 år idag. Jag har bara lust att vara lite osocial.

/Agnes.

image37

Jättegammal bild på mig och kusin vitamin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0