Ohändelserik dag.

Idag har varit en ganska bra dag. Ett litet no-prov var det enda jobbiga. Fast det var inte särskilt jobbigt. Jag är kanske skum, men jag gillar faktiskt att ha prov (när man har pluggat). Det var prov på Surt och basiskt och när provet var klart var jag helt röd om kinderna och var så kall att jag skakade om händerna. Helena (som såg likadan ut) och jag kom fram till att det nog berodde på att allt blod går upp i hjärnan när man tänker och då finns det inget blod kvar till händerna. Jag tycker faktiskt att jag och Lellebell är helsmarta.
 Egentligen skulle jag och Kajjo ha bakdag idag. Fast jag glömde det och åkte hem istället. Vi ska i alla fall till stan och börja med julklappsinköp på lördag. Kanske.

/Agnes.

image77
Jag och Hellebell är sånna här smart-rumpor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0