Det var min favoritstrumpa.

Vi hade sammanlagt två ämnen idag. Stämrep och volleybollturnering. Stämrepet var dötrist. Verkligen. Så att man höll på att somna hela tiden. Sen var det lunch och sen volleybollen dåra. Jag klev på en glasbit redan innan första matchen så det vart ingen volleyboll för mig. Och jag kan inte påstå att jag vart sådär jätteledsen - volleyboll är inte riktigt min grej, men att få en glasbit i foten gjorde ont. Ruskigt ont. Sådär ont så man börjar skratta panikslaget. Fast nu gör det inte ont längre. Jag är hemma och jag har lindat in foten i en massa plåster. Det känns ganska bra.
En glasbit i foten, ont i magen, illemående och en strumpa fattigare. Dessutom har det kommit blod på mina balla vita dojjor. Fy fanken vilken dålig dag säger jag bara. Nu ska jag leta upp något läskigt svidande som dödar alla baskilusker. Ikväll väntar i alla fall Desperate Housewives - och en hemringning från Barbro för att vi kom en kvart för tidigt till matsalen.

/Agnes.


Kommentarer
Postat av: Lalla

putte. staakars dig!
jag är verkligen fett rädd för barbros hemringning.

2007-11-20 @ 16:25:40
URL: http://dagismockasin.blogg.se
Postat av: Emma

Usch.. Lycka till med bakteriedödandet alltså..

2007-11-20 @ 17:09:52
URL: http://emzh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0