Det var hallå-dagen igår men jag missade den; Så, Hej! i efterskott.

Idag var det bakning at Kajjos pläjjs som gällde. Det var myys. Vi bakade sånna här Lost-kakor. Det är sånna där Chocolate Chip Cookies som vi brukade baka varje onsdag till Lost men eftersom inte det inte börjat än så har det inte blivit så mycket kakor på senaste tiden. De vart goda fast efter massor av te och kakor mår jag illa. Man ångrar sig alltid efteråt och lovar sig själv att aldrig äta några kakor mer igen (och sen glömmer man bort det och så äter man lika många nästa gång i alla fall).  Nu sitter jag här i min norska fiskartröja och mina nya tantjeans från Salt och känner hur kakorna är på väg ut under huden. Och där kommer de lägga sig som en tjock kocka och om 40 år sisådär kommer jag att få åderförkalkning. Eller kärlkramp eller nåt annat sånt där jätteäckel. Jag mår illa. Jag ska aldrig äta kakor mer.

/Agnes.


Kommentarer
Postat av: Kattiz

Men du vet ju att du inte kmr hålla det löftet, så vf säger du det då?
kram xD

2007-11-23 @ 20:03:53
URL: http://kattjis.blogg.se
Postat av: Kattiz

Svar: Joo, bajs på sig också ;) kan göra det om 10 sekunder, så jag msåte gåå

2007-11-23 @ 20:19:56
URL: http://kattjis.blogg.se
Postat av: Kattiz

föresten, bajs på dig engång till! för jag äälskade den mallen! tungan ut för dig ! MOHAHAHA skojja ;) men ser du nu då ? (a) kramsis

2007-11-23 @ 20:23:22
URL: http://kattjis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0