Det där med att skriva intressanta blogginlägg...

Supervanlig fredag. Inget speciellt hände och allt var precis som vanligt. Förutom att jag hade med mig en mosad mandarin och att vi hade ett spanskaprov. Ett litet sådant. Senare idag väntar ridningen med Emulen och sen ska jag checka Idol, även fast Dannemannen har åkt ut. Det var trist. Men jag får väl ringa en röst på Amanda i alla fall. Hon är bra. Imorn ska jag och Kajjo åka in till den stora staden och börja med klappköpandet och jag ska antagligen köpa en fin tröja som jag har spanat in på Monki. Det blir fest. Det känns som att jag talar lite i koder. Jag känner mig faktiskt lite som Dumbledore, i Harry Potter dåra för er mindre insatta. Förresten så kommer det upp 69 700 000 träffar när man söker på Harry Potter på google. Hjälp. Jag är verkligen besatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0