4 korvar och en husvisning.

Lisa ska komma hit. Nu. Eller vilken sekund som helst. Vi ska pallra oss ut och sälja korv. Sånna där megaäckliga salamis. Inte konstigt att folk aldrig köper någon korv när man är ute. Ingen gillar korv. I alla fall inte de här 1/2-meters korvarna. Jag har sålt 11 stycken hittils och man måste minst sälja 15... Alltså 4 stycken kvar dåra. Det blir min eftermiddag. Sen efter det ska jag åka med mamman min och låtsasfamiljen min och titta på ett hus någonstans-jag-glömt-var. Det blir finnemang. Fast Lisa har fortfarnade inte kommit. Jag får nog ta och ringa henne. Hon svarade inte. Men nu knackar det på dörren.

Tjosan.
/Agnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0