Vi hade tråkigt i bilen på väg hem

Släpp lös mig

Jag är vildigheten inlåst i en bur
Jag är en växande kraft som du håller på plats
Jag är ett träd som försöker nå solen
Snälla håll mig inte nere
Snälla håll mig inte nere

Jag är en rullande våg utan rörelse
Ett glas med vatten längtande efter havet
Jag är en asfaltsblomma som försöker göra mig loss men du fortsätter stoppa mig
Släpp lös mig
Släpp lös mig

Jag är regnet som kommer ner över dig
Som du skyddade dig mot med ett tak
Jag är en eld som brinner desperat men du kontrollerar mig
Släpp lös mig
Släpp lös mig

Den är ju inte riktigt lika bra på svenska. Gaha!

/Agurt

Kommentarer
Postat av: Lalla

AHAHAHAHA!

2007-08-06 @ 14:02:41
URL: http://dagismockasin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0