Skansen

Nu sitter jag här, har överfört alla bilerna till datorn och spelar tetris. Faktiskt är det så att varje gång jag går in på datorn spelar jag tetris. Jag tror bestämt att jag blivit beroende. Fast jag är faktiskt ganska bra. (a) Undrar om det finns ett världsmästerskap i tetris. Jag skulle äga alla.
Jag blir alltid lite besviken när jag överfört bilderna till datorn. På kameradisplayen ser bilderna alltid mycket finare och bättre ut än vad de gör när de kommer in på datorn. Det är skummt. Mycket skummt. Just därför tänker jag inte lägga upp några bilder på dom där båtarna som jag sa (inte för att någon skulle misströsta, men i alla fall. Gaha.). Dom vart liksom inte fina.
Idag har jag varit på Skansen med min kusin, min pappa och min farfar. Det var inte det roligaste jag gjort direkt men det var rätt så mysigt. Vi åt glass och kollade på djuren och förutom att jag blev biten av en get i fingret så att det började att blöda (min inställning när geten började suga på mitt finger var "den är ju så liten, den kan inte ha så vassa tänder" men det hade den!) så är ju Skansen rätt skojj. Hrm. Min kusin är söt. Hon gick runt hela tiden och sa "Agnes, kan du ge mig en sån där god jordgubbe, du vet?" fast jag varje gång svarade "Ja det kan jag, men det är ingen jordgubbe det är en bränd mandel ". Hon äger.

image1
Anoukis är söt i mina brillor. xD
image2
Nouckis. <3

/Agurt

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh herreguud vad söt hon fortfarande är! Vad långt hår hon har fått! Snacka om gullunge, ge henne en kram eller nåt från mig. Puuuss på dig med <3

2007-07-30 @ 10:00:48
URL: http://emzh.blogg.se
Postat av: Agen

Ska bli! x)
Den här helgen har jag kollat på Lotta på bråkmakargatan, Saltkråkan-någonting och på Madicken två gånger! Snacka om att jag är trött på barnfilmer. (a)
Saknar dig Emulen.

2007-07-30 @ 12:52:57
URL: http://Agurt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0