Två dar kvar.

Nu har vi fått nästan alla våra terminsbetyg och det känns jätteskönt. Och nu är det ju bara två dagar kvar så allt känns helt jättebäst. Och så känns det jättebra att vi inte ska ha en enda mattelektion till på hela det här året. Och inte engelska heller för den delen.
Om ett tag ska vi göra fudge och nu ska jag strax slå in de sista julklapparna. 16 av 17 har jag fixat och den sista tror jag att jag ska inhandla imorgon.
Idag åkte jag, Hellebell och Kaj till centrum och köpte pappersdukar och massor av julmust till på fredag då vi ska ha nån sorts avslutnings-"fest" med klassen. Och vi har erbjudit oss som festfixare. Så typiskt mig. (;

Kommentarer
Postat av: Kati

Fudge är ju jätte gott :) Vi fick ju smaka massa förra året. x) I morron ska jag på bio. Vad vi ska se vet jag inte än ^^ Var det i dag du hade Jul konsert? :P I sånna fall hoppas jag att det gick bra för sig. ;)

2007-12-19 @ 19:47:36
URL: http://kattjis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0