Tur att jag tog min snyggaste bh i morse, haha.

Tänk er mig. Stå i en provhytt på MQ. Jag har precis dragit av mig den röda klänningen jag provade när mamma får för sig att gå ut ur provrummet. Hon går ut och tar klänningen med sig för att betala. Hon öppnar dörren på vid gavel och går därifrån - utan att stänga dörren efter sig. Kvar står jag i bh och strumpbyxor och förbi går först två tanter och sedan två killar i typ samma ålder som mig. Och ja, alla glodde in och de tittade inte bort när de såg att jag liksom inte hade, öhum, så mycket kläder på mig utan fortsatte stirra tills mamma kom tillbaka och stängde dörren ("ojdå, jag trodde att jag stängde efter mig, fniss, fniss"). Tänk er det och föreställ er att det hände ikväll, för typ en timme sen. Japp, då har ni min kväll. Fast en klänning vart det i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Kramis

HAHA XD

2007-12-12 @ 18:37:12
Postat av: LUVVS

XD HAHAHA! stckars dig men ändå lite kul (a)
AGNES?! hur gör man en så snygg blogg? hur GÖR du? t.ex. bilden där uppe liksom??? SÄGSÄGSÄG XD

2007-12-13 @ 07:36:28
URL: http://gummiisula.blogg.se
Postat av: Agness

Haha, jag får väl säga tack, Luvv. :D Och så kan jag visa dig hur man gör nån gång när du är hemma hos moi eller jag är hemma hos däj. Det är lätt som en plätt. Typ. :)

2007-12-13 @ 19:43:52
URL: http://Agurt.blogg.se
Postat av: Kramis

Allt du gör blir skäert jätte fint Agurt, speciellt eftersom du gör en julklapp till mig. (a) Eller asså, det lät lite konstigt... aja xD Jag vill veeeeta vad jag kommr få av diiig!!!!!!!! xD... meeen, jag vill nog vänta till julaftonen. Kram nu ska jag på innebandy, och i kväll ska du rida. ^^ Goodluck :D

2007-12-14 @ 15:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0