Tillsammans med Bulbur, Janus och Kajsa.

Det var bäst. Hahahaha. Jättekul och jättebra och så var det lite läskigt också. Jag och Luv och Kaj åkte först in till staden. Natten innan hade jag drömt att mitt halsband skulle gå sönder och att mamma skulle ringa och be mig att köpa en resväska, och nu kommer det läskiga - mitt halsband gick faktiskt sönder. Sen gick jag bara och väntade på jag skulle få ett köp-resväske-samtal från mamman. Fast det kom aldrig. Det var läskig sak nummer ett. Läskig sak nummer två var när jag gick in i provrummet på Zara och snabbt stängde igen eftersom jag såg mig själv i spegeln och trodde att det var upptaget. Det var spooky. Jag kände inte igen mig själv liksom.
Sen gick vi runt en massa och åt på donkis och fikade på något ställe som jag tror hette The Pu. Haha. Sen i alla fall åkte vi hem (tillsammans med en lång kofta och ett halsband) och så gick vi och köpte pizza och godis och träffade Karro och hyrde fyra filmer. Fantomen på operan, Wild Child, Fjorton suger och Marie Antionette. Sen satt vi halva natten och myste och så grät vi lite också och skrattade en massor. Ja, det var bäst. Och så var det lite kul också att Kajs frisör frågade om jag och Kaj vill vara hårmodeller i vår. :)

                 

Och sen har vi lärt oss att man faktiskt inte kan ringa till skolkatalogen när man har tappat bort den för att höra vart den är. Och Louvisa har lärt sig vad ett internskämt är.

Kommentarer
Postat av: Kattizz

Vad ÄR ett internskämt dååå!? X) ;P

2007-12-09 @ 17:02:51
Postat av: Kattizz

Och vet du om att dina ögon är lite läskiga... där uppe... x'D ;)

2007-12-09 @ 17:27:13
Postat av: LUVVS

det är ett skämt som bara två personer (eller fler..) förstår, så om jag säger jättekuk då skrattar kajsa xD

AGEN!!! du har inte lagt in den där bilden på dig och mig som jag ville ha :o xD

2007-12-09 @ 19:47:13
URL: http://gummiisula.blogg.se
Postat av: Agness

Vikken vare då? ;) Jag kåmer inte ihåg. Men jag kan skika dom till däj så kan du läga in dom sjelv. x)

2007-12-09 @ 19:51:13
URL: http://Agurt.blogg.se
Postat av: ^^

allô. jag skrattar nte alls om d säger jätekuk :P
och förresten så hette cafét depå, inte the pu ;) xD

2007-12-14 @ 10:17:18
URL: http://wienerkorv.blogg.se
Postat av: Agness

Haha. Jag kom liksom på det. För vem vill äta på ett ställe som heter The pu? x)

2007-12-14 @ 16:45:44
URL: http://Agurt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0