Saker du kanske inte visste om mig...

Jag tycker att alla har rätt att få chansen att lära känna mig lite granna, eller lite bättre, eller något. Hahahaha. Så varsågod, mina tolv läsare om dagen, här får ni 21 saker av mig om mig.

1. Jag heter Sara i mellan-namn.
2. Jag verkligen hatar jordärtskockor.
3. Jag blir livrädd när brödrosten poppar upp...
4. ...och brukar därför hålla för öronen och sjunga när den är påväg att göra det.
5. Jag blir lycklig av att  göra snöänglar.
6. Jag älskar ordet 'kärlek'.
7. Jag skrattar massor...
8. Och flummar gör jag också en del.
9. Ibland är jag jätteblyg och säger ingenting.
10. Jag är helt såld på killar med mörkbruna ögon...
11. ... Och på Chai-latte med.
12. Kladdkaka är det godaste jag vet...
13. ...Och en gång åt jag en halv kladdkaka på en kväll. (Jag mådde så illa att jag trodde jag skulle dö)
14. Jag är allergisk mot sushi...
15. ...men tycker att det är jättegott.
16. Jag tycker att matte är kul.
17. Jag tycker att det är roligt att springa runt i skogen och knäppa kort på tallkottar och barr.
18. Jag har rullat ner för nästan en hel skidbacke med skidorna på en gång. Fast det var inte meningen.
19. Jag umgås mer med mina låtsas-syskon än med mina "riktiga".
20. Jag tycker att Janssons frestelse är det bästa med julen.
21. Och imorgon ska jag fira julafton hemma hos min farmor och farfar.

Nu vet ni. Lyckost er.


Kommentarer
Postat av: Emma

Shiet. Jag visste bara tio av dom sakerna om dig. Läskigt
puss, älskar dig

2007-12-23 @ 22:41:06
URL: http://emzh.blogg.se
Postat av: katja

HAHA håller för öronen och sjungerXD GOD JUL!! :D:D

2007-12-24 @ 14:26:44
URL: http://kattjis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0