Mysigt värre.

Nästsista dagen på 2007. Det känns lite läskigt faktiskt. 2007 kommer ju aldrig igen liksom. Det där lät ju normalt. ;) Snart ska jag packa en liten väska med varma saker för imorn efter hoppkursen ska vi åka till Järvsö i några dagar och åka skidor. Och där ska vi också fira nyårsafton med en massa skojiga typer. Det blir kul.
Igår kollade jag och familjen på Arn. Jag grät massor. Den var jättesorglig. Och jättebra. Titta på den. :)

 
Och den här snyggingen blir snart min. Mitt hjärta tillhör Nikon D40x.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Vad roligt. När ska du köpa den dåå? Vore roligt om du kunde haft med den till Järvsö! ;)Puss

2007-12-30 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0