Lördagar är ju ändå alltid lördagar.

Det gick ju inte sådär jättebra idag. Vi förlorade alla matcher utom en. Dessutom har mitt långfinger varit bortdomnat hela dagen. För er som undrade. Jag kanske borde bli orolig. Kan inte fingret typ ramla av?
Om en timme börjar julkalendern. Den måste man ju bara se på. Och imorn ska jag och Lisfisen till stan. Det blir kul. Och då ska jag slå henne. Fast bara lite och inte så hårt. Hon la upp en ful bild på mig och Elin i sin blogg. Fast bara för det behöver ni ju inte kolla. Sicken tur att jag tog bort alla mina kontakter. Fast den här dagen har varit ganska mysig ändå. Trots allt...
Min pappa frågade just varför jag betedde mig som en tonåring. Kanske för att det är precis vad jag är?

Puss och kram
Agnes.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Om nån vill se bilden så är det här min blogg!!! Mohahahaha XD

2007-12-02 @ 10:03:45
URL: http://lisua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0