Kvällens örongodis.

Tråkdag i skolan. Efter det åkte jag hem till Lisfis och vi tittade på film och gosade med Fisens hund Fiffen. Nu har jag precis gjort klart so-arbetet som ska lämnas in imorn och pluggat lite matte till provet. Nu sitter jag och lyssnar på John Mayers Stop This Train och dricker te. Det är typ världens bästa låt. Just nu i alla fall. Idag. Ikväll. Den är bäst.
Nu ska jag gå och sussa. Eller ja, efter att jag tagit bort sminket och borstat tänderna och skrivit ut medeltidspappret och läst lite i boken jag håller på att läsa. Flickan som var vacker i onödan. Den är ganska sådär bra. Men jag behöver något som man kan lägga ifrån sig utan att dö av längtan att få läsa mer i nu efter alla sömnlösa nätter med Harry Potter. Haha, det där lät ju fint.

image79
Och såhär ser Kajj ut när hon sover.

Kommentarer
Postat av: ^^

hahaha! jag kommer ihåg det där! Det var typ i femman första gången jag skulle sova hos dig! och jag sov inte på riktigt, vi låtsades ^^

2007-12-05 @ 20:12:14
URL: http://wienerkorv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0