Ibland önskar jag att jag var en sim-gubbe.

Jag har sån himla träningsvärk i mina armar. Och i axlarna. Det gjorde t.o.m. ont att klä på mig imorse. Vi hade ringhängnings-sak på gympan igår och i förrgår, sådär när man ska göra lite olika grejer när man hänger i ringar, typ sånna där saker som flokatter och moflatter och vad det var. Nu håller jag på och dör. Dessutom har jag blåsor i händerna men när jag visade dom för min gympalärare och tyckte att jag inte behövde göra något mer den lektionen visade han sina händer med stora, gula förhårnader i och sa att det var bara att härda ut så gick det över efter ett tag. Då kändes det ju mycket bättre. Det känns redan jobbigt att veta att jag måste dra av mig alla kläderna igen i kväll. Plus att jag måste sätta på mig ridkläderna nu också. Mina armar kommer att dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0