En sån där lista igen.

Jag vill fylla i en sån här lista. Även fast jag nästan aldrig brukar läsa andras och fast det är dötrist. Men nu kommer en här i alla fall som jag har kopierat av nån (?).


Tio första:

Första bästa kompis: Sofie. Eller Carro. Eller nån.

Första bil: En blå volvo. Fast den var ju inte min direkt.

Första kärlek: Ingen aning. Nån på dagis kanske. ;)

Första husdjur: Stampe. Han var en kanin.

Första semester: Canarieöarna när jag var typ 3.

Första jobb: Eh. Kasnke barnvakt. Eller knatteledare.

Första köpta skiva: Haha, ingen aning. Kanske typ Spice girls.

Första riktiga kärlek: Pass.

Första piercing: Hål i öronen.

Första konsert: Kanske i tvåan när jag spelade ängeln Gabriel. Haha.

Sju sista:

Sista bilfärd: Imorse.

Sista filmen du såg: Wild Child.

Sista ringda telefonsamtal: Eh... Nu måste jag ju tänka. Det måste varit till Karro.
Sista bubbelbadet: Hemma hos Lisa efter Västerås.

Sista spelade cd: John Mayer.

Sista gången du grät: I lördags när vi tittade på film.

Sista måltiden: Lunchen i skolan idag. Och sen har jag ätit några mackor också.

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Näpp.

Blivit arresterad? Nej, inte vad jag vet. Haha.

Blivit kär vid första ögonkastet? Nej inte direkt. Eller jo, typ halvt.

Fått ditt hjärta krossat? Den vill man ju svara nej på.

Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja, fast det var länge sen nu.

Haft ett one night stand? Näj.

Busringt till nån? Hahahahaha. Såklart.

Kul man kan ha. (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0