Är det möjligtvis en hamster?

Idag har jag och Lisen varit i Hufvudstaden. Lisa fick en sockerkick av alla coca-colorna hon drack och hoppade runt och pratade oavbrutet men annars var det mysigt, haha. Tröjan från Monki köptes inte eftersom den typ var slut. Fast lite småpryttelyttlar vart det.
Och så måste jag bara säga att jag hatar kedjebrev, så ni som har varit så gulliga och skickat typ åttahundra kedjesms och kedjemejl till mig idag kan väl vara så snälla och utelämna mig från listan nästa gång ni får för er att skicka ett sådant. ;)

image78
Den här hittade jag när jag rotade runt bland några gamla bilder... Och vad det är? Det vette fan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Meeen! Känner du inte igen den sötaste och underbaraste och mest minnesvärda lilla shettisen som någonsin funnits? :O

2007-12-02 @ 22:09:23
URL: http://emzh.blogg.se
Postat av: Kattizz

Det måste nog vara en hamser vad jag ser... ;O väärldens största hamster xD

Ärligt, söt shettis

2007-12-03 @ 18:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0