Q är en bokstav som är Qul. Q, Q, Q är Qul.

Efter vissa klagomål har jag nu bestämt mig för att ta mig tid att skriva ett litet inlägg. Har inte varit inne på datorn på säkert en vecka eller så. Det känns faktikst rätt skönt. På eftermiddagarna när jag kommer hem sätter jag mig inte direkt vid datorn utan jag går upp, gör en kopp te, några mackor och sen lägger jag mig på min säng och läser. För tillfället är det Harry Potter den andre (Gaha!) som ligger på mitt nattygsbord. Tihi. Den äger allt, vill jag påstå. Nu sitter jag här och skriver fast jag verkligen verkligen borde göra min matteläxa. Jag gör den snart. Om ett litet tag. Eller om ett ganska stort tag, eller nåt sånt. Jag sitter här och dricker en kopp te och käkar svartbröd (föresten måste jag komma ihåg att påminna pappa om att han skulle påminna mig att jag ska ha med mig svartbrödmackor till skolan imorn så att jag inte blir så jäklans hungrig) och det ät faktikst riktigt mysigt. Fast nu ska jag göra min matteläxa.
Jag älskar alla. Jag älskar mig själv. Jag älskar fotboll. Jag älskar ridning. Jag älskar mitt liv. Och jag älskar till och med matteläxan. Och speciellt älskar jag teckningen jag fick av Angelica idag. Gaha. Och min svarta skinnjacka.

/Agurt.

Kommentarer
Postat av: Liisa

Aaah, äntligen :)

2007-08-28 @ 19:21:07
URL: http://lisua.blogg.se
Postat av: Emma

Åååh! Q är Qul x)
älskar dig <3

2007-08-29 @ 17:57:56
URL: http://emzh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0