Pannkakskalas är det bästa som finns.

Nu sitter jag här vid datorn fast jag verkligen verkligen inte borde. Egentligen borde jag gå till tåget ungefär nu men jag sitter här i min röda morgonrock och som ni ser, skriver. Jag borde stänga av datorn nu, kasta på mig lite kläder och sen rusa iväg till tåget - men icke. Jag orkar inte. Jag är så himla trött idag. Kanske inte tröttare än vanligt men när ja är hos pappa brukar jag oftast få skjuts, men p.g.a. möte klockan 8 i stan sitter jag nu här istället. Jag får helt enkelt ta nästa tåg även fast jag antagligen kommer att komma försent. Jag kan inte ens komma ihåg vad vi har första lektionen på onsdagar. Kanske inte så konstigt eftersom vi hittils har gått i skolan på 1 onsdag men i alla fall. Möjligtvis spanska, möjligtvis Engelska. Eller typ matte eller nåt.
 Idag ska jag till Kajjolinen och ha pannkakskalas. Det kommer att äga.

/Agen.

Fy fan fy fan fy fan. Det flög just in en fågel i vårat fönster och nu ligger den på vår altan - död! Fanken alltså. Stackars lilla gråsparv. Men vad skulle den in och göra i fönstret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0