Jag minns att jag sprang.

Häjsan. Nu har Emulen åkt iväg för att skaffa ett nytt pass.. Hon väckte mig halv tolv (jag blev jättearg, jag trodde klockan var typ 8) och så gick vi upp och bakade scones. Det var gott. Hon kanske kommer tillbaka lite senare och då åker vi och badar, eller nåt..

Jag har en bok i min bokhylla som heter Jag minns att jag sprang. Jag köpte den för ungefär en månad sen på bokrean. Den kostade typ bara 40 kronor eller nåt så därför köpte jag den. Den låter helt supertrist när man läser på baksidan men framsidan är så himla fin och jag får välbehagliga rysningar när jag ser boken i min bokhylla. Det är skummt, men det är så. Framsidan är typ på en äng, det är natt och det ligger en gammal cykel slängd i gräset. Och så lyser det en massa stjärnor. Jag kommer nog aldrig läsa den men jag mår bra av att ha den i min bokhylla. Varje gång jag ser den blir jag glad.
Ja, nu vet ni det. Lyckost er, säger jag bara. I brist på roliga händelser..

/Agen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0