Intelligent som jag (inte) är.

Hääjsan. Nya jeans vart det igår. Dom är asballa. Eller fina är dom i alla fall.
Idag ska jag ligga på stranden hela dagen och försöka att bli lite brun. Vi var ute typ hela dagarna på Åland men om jag är brun? Inte det minsta, faktiskt.. Och eftersom det bara är lite mindre en en vecka kvar tills skolan börjar så måste jag kämpa hela veckan dåra. Gaha.
Igår hade jag sönder mitt favvo-halsband. Det var tråkigt. Det var det där med det blå-vita ankaret på, för er som vet vilket jag menar. Jag är nog den mest klumpigaste och ointelligentaste som finns, tror jag bestämt. Jag hade köpt ett minneskort till telefonen (Svenne-E dåra) men hur jag en drog fick jag inte upp förpackningen. Så när vi satt och fikade fick jag upp ett pyttelitet hål men mer gick inte och då, smart som jag är, tog jag mitt halsband och började bända upp hålet med ankaret. Då gick ankaret av. Och förpackning gick inte upp det minsta. Surt, alltså. Måste åka till Guldfynd och se om man kan laga det på något sätt..

/Agurto.

Kommentarer
Postat av: Lalla

Attsingen också.

2007-08-15 @ 18:02:13
URL: http://dagismockasin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0