Framtidsplaner.

Skola + pannkakskalas idag. Det förstnämda (gaha, vilka uttryck jag besitter) är faktiskt helt okej. Det är faktiskt rätt kul att vara tillbaka igen och om man tänker positivt så skulle man ju ändå inte vilja ha sommarlov i det här vädret. Det är ju så jäklans kallt att man ändå inte skulle kunna göra något. Typ i alla fall inte bada och springa runt på stan i favoritklänningen. Men en skinnjacka har jag fått, om ni inte har kännt lukten av den eller om ni inte läst min blogg (fast jag kanske inte alls har skrivit att jag fått en) så vet ni det nu, att jag har fått en alltså. Fast det var inte av tomten, jag fick den av mamma.
Jag har precis gjort klart engelska-läxan och jag tyckte faktiskt att det var rätt skojj när jag kom in i skrivandet. Jag älskar att skriva har jag kommit på. Idag på svenskan så fick vi en uppgift att skriva. Jobbig och tråkig tänkte jag först ("skriv en dag ur dit husdjurs perspektiv") men efter lektionen hade jag skrivit typ 2,5 A4-sidor och jag fick till och med tjata på min svenskalärare att jag skulle få skriva den längre. Till slut lät hon mig skriva 4 sidor. Gaha. Jag tror att jag ska bli författare. Det vill jag. Författare eller inredningarkitekt. Fast för att bli inredningarkitekt måste man vara jättebra på matte säger Allepalle så jag kanske inte ska satsa på det. Eller kanske ska jag bli en sån här naturmänniska - marinbiolog, eller nåt sånt? Kanske.
På tal om ingenting så sökte jag på Jesus på google alldeles nyss, fråga mig inte varför, men hur som helst kom  det upp 137 000 000 träffar. Alltså 137 miljoner träffar! Herre, säger jag bara. Fyndig jag var då.
  Pannkakskalas äger alltid. Idag vart det bananpannkakor. Dom var smarriga. Fast jag tror inte vi lyckades med en enda hel pannkaka. Det blev pannkakssmet, eller ja, pannkaksgegga av alltihop. Men gott var det i alla fall.

/Agurto.

Kommentarer
Postat av: Allepalle

NAJSAT OCH MAXAT, JAO! x) Men jag tror det är vanlig arkitekt som man måste va bra på matte. Med alla ritningar och mått och så. Antagligen äre nog så.

2007-08-30 @ 16:44:36
URL: http://dagismockasin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0