Ego som jag är.

Nu bär det av till Åland.. Där ska jag stanna tills i alla fall på söndag. Kanske längre om jag får lust.. ;) Det kommer äga allt, och det bästa är att det kommer att vara sol där hela tiden! Jag tänker minsann bli brun den här gången. Var lite brun i början av sommaren men det har helt försvunnit efter allt regnandet. Är ju lite tråkigt att så fort jag åker så blir det sol här hemma.. Ego som jag är. (a)

Igår var jag hemma hos Emulen. Det var skojj. Vi kollade på Shrek 2 och åt popcorn. Det ägde. Sen så åkte jag på fotbollsträning. De var jobbigt. Fast det var också skojj, när det inte var jobbigt, vilket var typ, i drickapauserna. Hrm. Efter det åkte jag hem och duschade och åt mat och sen åkte jag hem till Carro. Det var skojj. Fast det var inte så skojj att cykla hem sen. Pappa ringde vid tio och sa "nu går jag och lägger mig, du har ju nyklar så kom hem när du vill", ungefär. Det kändes inte så bra när jag cyklade hem vid halv tolv. Det var kolsvart ute och jag hade ingen lampa på cykeln eftersom den har gått sönder (fast vi köpte en ny imorse. Zebra-power! Jeäh!) och min enda tanke var "om jag dör nu kommer ingen märka något förrsen typ imorn vid tiotiden och då kommer jag att ha blivit insläpad i en buske av någon läskig överfallningsman och blivit lämnad att ruttna och ingen kommer någonsin hitta min kropp". Fast det kom ingen läskig överfallningsman och jag lever fortfarande. Uppenbarligen alltså. ;)

/Agurt.

Kommentarer
Postat av: Caria

Faan, så Gärt kom aldrig och mördade dig... jag ska klaga!

2007-08-02 @ 20:49:51
URL: http://caria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0