Det var en gång tre korvbarn som var ute och seglade.. (och med dom var också två apor)

Idag har jag och kuselinen och min faster och min pappa och min käre bror Tompa varit ute och seglat. Det var skojj. Vi åkte till Grinda och badade och åt på resturang och sen tillbaka igen. Det var mysigt. Jag låg och solade flera timmar uppe på båten (jag bryr mig inte om att använda något båtspråk. Det är liksom ingen idé eftersom jag inte kan några andra ord än typ "mast".), förvisso hade jag solskyddsfaktor 30 för barn eftersom jag glömt min egna och inte ville få hudcanser så jag lånade min 5-åriga kusins, men jag blev nog lite brun i alla fall. Och så läste jag ut boken jag läste (intelligent det där lät då). Den var bra. Eller den var inte så jättebra egentligen. Slutet var kul men jag hatar böcker där det går dåligt för människan i boken och för henne det handlade om gick det verkligen dåligt. Typ hela boken igenom. Underbar och älskad av alla hette den. Den handlade om en misslyckad skådespelare som ljög om att hon var akrobat för att få jobb på dramaten med Ingmar Bergman som regissör. Förresten verkar allt handla om honom just nu. Han är typ det enda dom snackar om på radion och på tv ska alla hans filmer sändas.. Och nu i min bok också. Ingmar är ball. Eller var, kanske jag ska säga. Eller skriva.
På vägen hem från båten såg vi en skylt där det stod Lugnets Motorcrossbana. Det var skojj. Hur lugnt kan det vara på en motorcrossbana egentligen? x)

Puss,
/Trollunge.

Kommentarer
Postat av: Emma

Underbar och älskad av alla kommer på film snart, tror jag :) Gå och se?
puss och kram, skummbanan

2007-08-05 @ 23:08:30
URL: http://emzh.blogg.se
Postat av: Liss

Svar; Japp, jag är hemma nu :) och Japp, jag ska vara med på träningarna.
PoK

2007-08-05 @ 23:56:59
URL: http://lisua.blogg.se
Postat av: Agurt

Har du läst den Emulen? Ja, det kanske vi kan. Tiih. Men jag vill se Potc 3 och Harry Potter först. Haha! x) Och den där Chao Bella. Och så var det nån till som jag glömt vad den heter. (a)
Puuss

2007-08-06 @ 10:05:52
URL: http://Agurt.blogg.se
Postat av: ^^

hahahah, PoK!!!!! gahahaaa jag ska PoKa dig!

2007-08-06 @ 22:59:57
URL: http://wienerkorv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0